Retur & Reklamasjon

Angrerett

Som kunde hos Nore Nore AS har du alltid 14 dagers angrerett i henhold til Angrerettloven. Angrefristen gjelder fra den dagen du mottar varen.

For å benytte angreretten må du gi oss beskjed innen 14 dager etter at varen er mottatt. Du kan sende en e-post til oss eller benytte angrerettskjemaet som følger med ordrebekreftelsen. Varen må returneres i samme stand som du mottok den – ubrukt, uskadet og med alle merkelapper på.

Kostnader ved retur:
Du som kunde betaler returfrakt dersom du benytter angreretten, med mindre annet er avtalt.

Slik returnerer du en vare

  1. Gi oss beskjed på e-post ([sett inn e-postadresse]) og oppgi ordrenummer.
  2. Pakk varen forsvarlig, helst i original emballasje.
  3. Send varen tilbake med valgfri fraktmetode – vi anbefaler sporing.
  4. Når vi har mottatt og godkjent returen, refunderer vi beløpet innen 14 dager til samme betalingsmetode som du brukte ved kjøp.

Reklamasjon

Dersom du mottar en vare med feil eller mangel, har du rett til å reklamere i henhold til Forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsretten gjelder i 2 år fra du mottok varen (eller opptil 5 år ved vesentlige mangler).

Ved reklamasjon dekker vi naturligvis returfrakten, og du kan velge mellom retting, omlevering (ny vare), prisavslag eller heving av kjøpet, avhengig av feilen.

For å reklamere:

  • Send oss en e-post så snart som mulig til [email protected]
  • Oppgi ordrenummer og beskriv feilen
  • Legg ved bilder dersom det er mulig

Vi håndterer reklamasjons saker så raskt som mulig og vil gjøre vårt beste for å finne en god løsning.

Kontaktinformasjon

Nore Nore AS
E-post: [email protected]
Adresse: Kantarellen terrasse 11,
1286 Oslo
Nettbutikk: https://www.norenore.no